Debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer van factuur tot incasso traject.

Denkt u erover uw debiteurenbeheer uit te besteden? Wij bellen debiteuren na, maken concrete afspraken en voorkomen zo incassotrajecten. Wij werken met een overzichtelijk softwarepakket, hiermee heeft u altijd toegang tot de meest actuele cijfers.

Debiteurenbeheer is een tijdrovend werk. Het moet namelijk nauwkeurig gebeuren. Effectief debiteurenbeheer begint bij het tijdig sturen van facturen, bellen, herinneringen en in enkele gevallen een aanmaning. Na het verstrijken van een betalingstermijn direct telefonisch contact opnemen is eveneens effectief. Echter, door de hectiek van het dagelijks ondernemen, vergeten veel ondernemers om de procedures strikt na te leven. Ook zijn ondernemers vaak huiverig om de klantrelatie onder druk te zetten. Met als gevolg dat betalingen te laat binnen komen en dit heeft een negatieve invloed op het werkkapitaal.

Ossacni Incasso neemt uw gehele debiteurenbeheer uit handen. De onderneming verstuurt de factuur en vanaf dat moment neemt Ossacni Incasso het gehele traject over of u kiest er voor dat wij direct de factuur versturen. Omdat het innen van vorderingen voor Ossacni Incasso core business is, kunnen wij zeer effectief opereren. Het versturen van herinneringen, het nabellen en aanmanen verloopt via vaste protocollen. Indien nodig kan Ossacni Incasso direct een incassotraject opstarten. De ondernemer heeft er geen omkijken naar en kan via een online portal de vorderingen volgen.

Ossacni Incasso kan op ieder moment instappen. Het versturen van de factuur en herinneringen of slechts de herinneringen zijn beide mogelijk.

Vermelding onderaan de factuur dat het debiteurenbeheer uit handen is gegeven aan Ossacni Incasso

Het versturen van herinneringen, nabellen en aanmanen verloopt via vaste, met u afgestemde, protocollen.

Het kan uit naam en op briefpapier van de onderneming zodat uw klant hier niets van merkt maar ook geheel op briefpapier van Ossacni Incasso

De ondernemer heeft er geen omkijken naar en kan via een online portal de vorderingen volgen.

Indien nodig zal automatisch een minnelijk incassotraject worden opgestart.

Uw debiteuren kunnen direct veilig betalen via Ideal op onze website.

Voordelen voor u!

  • Verlaging van administratieve werkdruk
  • Vermindering van oninbare vorderingen
  • Meer focus voor uw core business
  • Behoud van klantrelatie door klantvriendelijke benadering van uw debiteur